
Świeca sojowa Morning Rain Plantuli 120ml
towar niedostępny





Opis
Świeca sojowa MORNING RAIN 120ml w słoiku
Wiosna, lato…. rześki, ale ciepły poranek, słońce jeszcze nisko, ale jego promienie, już napawają optymizmem, wywołują uśmiech i dają energii na cały dzień. Trawa pełna rosy i ten fajny zapach po porannym ciepłym deszczu….Takie wspomnienie było inspiracją do stworzenia świecy Morning Rain – niebanalnej i nieoczywistej, a zarazem bardzo oryginalnej kompozycji.
Świeca Morning Rain to propozycja dla zwolenników świeżych i delikatnych zapachów. Kompozycja zapachowa składa się z naturalnych olejków eterycznych cedru i szałwii muszkatołowej, dając efekt intrygującej mieszanki, w której każdy znajdzie swoją nutę. Nam aromat tej świecy kojarzy się trochę z zapachem herbaty earl grey, świeżymi orzechami, a także zapachem łąki spowitej poranną mgłą.
Zapach MORNING RAIN: ziemisto-orzechowy, świeży, spokojny, optymistyczny
Wszystkie świece są wykonane ręcznie. Od stworzenia kompozycji zapachowej, poprzez zamocowanie knotów, roztapianie wosku i łączenie go z olejkami, aż po samo powolne zalewanie świecy i oklejanie słoika.
Świece są w 100% naturalne i ekologiczne, robione z wosku sojowego z dodatkiem naturalnych olejków eterycznych.
Sposób palenia świecy: Najlepiej palić świecę około 2 godzin, aby cała powierzchnia uległa roztopieniu. Wtedy aromat najpełniej się uwolni, ponad to zapobiega to tunelowaniu świecy. Przed ponownym zapaleniem, jeżeli knot byłby zbyt długi, należy przyciąć go do długości ok. 1 cm nad powierzchnią.
Czas palenia świecy: około 25 godz.
Skład: wosk sojowy, naturalne olejki eteryczne: cedr, szałwia muszkatołowa
Opakowanie: słoik z brązowego szkła
Pojemność: 120 ml
Ważne: Trzymaj świecę w bezpiecznym miejscu, z daleka od materiałów łatwopalnych oraz dostępu dzieci i zwierząt. Nie pozostawiaj świecy bez nadzoru. Uważaj na oparzenia, gdyż słoik mocno się nagrzewa. Słoik, w którym jest końcówka świecy polecamy stawiać na podstawce.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.